Uprzejmie informuję, że sesja Rady Gminy Ruda-Huta odbędzie się w dniu 28 maja 2024 roku o godz. 9.00 w sali narad w Urzędzie Gminy z następującym porządkiem:
Otwarcie posiedzenia.
Przyjęcie porządku obrad.
Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Gminy Ruda-Huta z dnia 7 maja 2024 roku.
Sprawozdanie Wójta Gminy z realizacji uchwał rady gminy, odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych z poprzedniej sesji oraz informacja Wójta Gminy o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.
Interpelacje i zapytania radnych.
Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2023 dla Gminy Ruda-Huta.
Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2023 oraz przedstawienie potrzeb związanych z realizacją zadań.
Podjęcie uchwał:
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2024 – 2027,
w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Lubelskiemu,
w sprawie ustalenia miesięcznego wynagrodzenia Wójta Gminy Ruda-Huta.
Powołanie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Ruda-Huta:
ustalenie liczebności,
zgłaszanie kandydatów,
przeprowadzenie głosowania,
podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Ruda-Huta, określenia jej liczebności oraz wyboru przewodniczącego komisji.
Powołanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Ruda-Huta:
ustalenie liczebności,
zgłaszanie kandydatów,
przeprowadzenie głosowania,
podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Ruda-Huta, określenia jej liczebności oraz wyboru przewodniczącego komisji.
Powołanie Komisji Finansów i Rozwoju Gminy Ruda-Huta Rady Gminy Ruda-Huta:
ustalenie liczebności,
zgłaszanie kandydatów,
przeprowadzenie głosowania,
podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Finansów i Rozwoju Gminy Ruda-Huta, określenia jej liczebności.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
Wolne wnioski.
Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy Ruda-Huta/ – / Piotr Śliwa