Uprzejmie informuję, że sesja Rady Gminy Ruda-Huta odbędzie się w dniu 29 listopada 2018 roku o godz. 1000 w sali narad w Urzędzie Gminy, z następującym porządkiem obrad:
Otwarcie posiedzenia.
Przyjęcie porządku obrad.
Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Gminy Ruda-Huta z dnia 22 listopada 2018 roku.
Sprawozdanie Wójta Gminy z realizacji uchwał rady gminy oraz informacja Wójta Gminy o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.
Interpelacje i zapytania radnych.
Informacja na temat podatku rolnego na 2019 rok.
Informacja na temat podatku leśnego na 2019 rok.
Podjęcie uchwał:
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie Gminy Ruda-Huta na 2019 rok,
w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie Gminy Ruda-Huta na 2019 rok,
w sprawie ustalenia diet radnych Rady Gminy Ruda-Huta,
w sprawie uchwalenia programu współpracy na 2019 rok Gminy Ruda-Huta z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
w sprawie dopłat do cen 1 m3 dostarczonej wody oraz odprowadzonych ścieków wynikających z taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków na terenie Gminy Ruda-Huta,
w sprawie zbycia nieruchomości,
w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości.
Powołanie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Ruda-Huta:a) ustalenie liczebności,b) zgłaszanie kandydatów,c) przeprowadzenie głosowania,d) wybór przewodniczącego komisji,e) podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Ruda-Huta, określenia jej liczebności oraz wyboru Przewodniczącego Komisji.
Powołanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji: a) ustalenie liczebności,b) zgłaszanie kandydatów,c) przeprowadzenie głosowania,d) wybór przewodniczącego komisji,e) podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, określenia jej liczebności oraz wyboru Przewodniczącego Komisji.
Wolne wnioski.
Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy Ruda-Huta/ – / Piotr Śliwa