Uzyskaj elektroniczny podpis

Twój elektroniczny podpis

     Zapraszamy wszystkich zainteresowanych mieszkańców Gminy Ruda-Huta jak również mieszkańców Powiatu Chełmskiego o ubieganie się o bezpłatny podpis elektroniczny.      Elektroniczny podpis  wydany przez  Starostwo Powiatowe w Chełmie służy do sygnowania dokumentów przesyłanych przy pomocy Elektronicznej Skrzynki Podawczej podmiotów, które uznały certyfikaty niekwalifikowane PCC, w tym do podpisywania Elektronicznych Formularzy.

Wykaz podmiotów w których można składać podpisane cyfrowo wnioski i dokumenty:http://www.powiat.chelm.pl/katalog_e-uslug_p_1167.html

Kroki jakie trzeba podjąć aby uzyskać elektroniczny podpis:1. Osoba zainteresowana zakłada własne konto na stronie http://www.powiat.chelm.pl/centrum_certyfikacji/public/przed rejestracją należy się dokładnie zapoznać z regulaminem.2. Rejestruje się poprzez założenie konta na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Chełmie użyciu adresu e-mail oraz hasła.3. Zaloguj się na utworzone konto podając adres e-mail i ustalone wcześniej hasło.4. Uzupełnij dane osobowe.5. Złóż wniosek o wydanie certyfikatu.6. Odwiedź Starostwo Powiatowe w Chełmie w ciągu 2 tygodni od dnia rejestracji, w celu podpisania umowy oraz odebrania certyfikatu.

WAŻNE!!!

     Przy odbiorze certyfikatu potrzebny będzie ważny dokument tożsamości do identyfikacji oraz mieć ze sobą przenośną pamięć (Pendrive) lub czystą płytę CD w zależności jaką opcję wybrała osoba podczas rejestracji gdyż na nośnik zostanie wgrany certyfikat.

Jakie warunki należy spełniać aby ubiegać się o elektroniczny podpis?

1. Mieć założoną elektroniczną skrzynkę pocztową (e-mail) na którą zostanie później wysłana informacja potwierdzająca złożenie wniosku o wydanie certyfikatu potwierdzającego uzyskanie elektronicznego podpisu.2. Dowód osobisty bądź inny dokument tożsamości który będzie potrzebny podczas wypełnienia  danych osobowych na formularzu.

     Dodatkowe informacje oraz pomoc można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Chełmie w pok. nr 117, jak również u Krzysztofa Lewczuka specjalisty ds. wdrażania usprawnień w Urzędzie Gminy Ruda-Huta realizującego program pod nazwą „Lepszy Urząd”.

Pliki do pobrania
Ikona Plik Rozmiar
ulotka.pdf 1,23 MB

Data opublikowania: 09:08, 13 lutego 2013

Kategorie: Lepszy Urząd